TRENINGSEKSPERT: Cornelis Elander vil i løpet av de nærmeste ukene og månedene gi deg sine beste råd og tips her på Side3. Her er første del av Årets råeste treningsprogram.
TRENINGSEKSPERT: Cornelis Elander vil i løpet av de nærmeste ukene og månedene gi deg sine beste råd og tips her på Side3. Her er første del av Årets råeste treningsprogram. Foto: Cornelis Elander (Side3.no)

Cornelis Elander

Årets råeste treningsprogram

- Slik får du en virkelig sterk og muskuløs kropp, sier Cornelis Elander.

Publisert Oppdatert

Treningskespert Cornelis Elander vil i løpet av de nærmeste ukene og månedene gi deg sine beste råd og tips her på Side3. Her er første del av "Årets råeste treningsprogram".

Når man setter opp et treningsprogram, enten det er for en selv eller andre, dukker gjerne denne problemstillingen opp; skal du trene for å oppnå styrke eller (muskel-)størrelse? Personlig mener jeg at dette stort sett henger veldig godt sammen, og skal man legge på seg muskelmasse bør jo også styrken følge med - og vice versa.

For å lese denne artikkelen må du ha et abonnement på SIDE3+
Klikk her for 30 dager gratis tilgang
Abonnementet fortsetter å løpe for 79,- per mnd. Ingen bindingstid.
Har du allerede en bruker? Logg inn her

Som abonnent på SIDE3+ får du

  • Premium dybdeartikler og dokumentarer fra Vi Menn, Villmarksliv, Jakt og Alt om Fiske
  • Grundige og unike tester
  • Eksklusive bildereportasjer
  • 20% rabatt* på Fjellsport.no
  • * rabatten gjelder ikke tilbudsprodukter, Norrøna, elektronikk, kart, fiskeutstyr, ernæring, pakkepris, automatisk priset og outlet.
Disse artiklene får du på SIDE3+ akkurat nå