Samsung til frontalangrep på Apple i ny reklamekampanje

Tonen mellom de to gigantene er ikke så god om dagen.

Spenningene mellom Samsung og Apple har vært svært store det siste tiåret. Selskapene har kjempet en lang rekke bitre kamper i rettsvesenet med milliardsøksmål begge veier.

Samtidig er det nettopp Samsung som lager mange av komponentene til iPhone.

Apple ble viden kjent for sine latterliggjørende reklamekampaner rettet mot Microsoft Windows, og Samsung har i flere år forsøkt å latterliggjøre Apple etter en lignende oppskrift.

Og nå har Samsung tatt kampen mot Apple til et nytt nivå.

I en ny reklamekampanje som sendes i USA, som har fått navnet «Growing up», latterliggjør selskapet langt på vei både 10 år med iPhone-modeller og brukerne av telefonene.

Med en rekke tilbakeblikk viser de hvordan iPhone har ligget bak Samsung på flere områder, blant annet gjennom liten skjerm, toleranse for vann, lagringskapasitet, adaptere og brukervennlighet.

Det hele ender med en klar oppfordring til å «oppgradere» til en Samsung Galaxy.

Så gjenstår det å se hvor suksessfull Samsung er med å få Apple-brukere til å gå over til Samsung etter å også direkte ha latterliggjort trofaste iPhone-brukere i den samme kampanjen.

Promotion med annonselenker

Slik kler du deg til fest i desember

Promotion med annonselenker

Slik kler du deg til fest i desember

Side3 bildeshout

blogg.no

Promotion

Dette er blogginnlegg fra blogg.no hvor bloggerne har kjøpt seg plass her på Side3.no gjennom bildeshout. Dette er tilgjengelig for alle bloggere på blogg.no.